|
|
|
|||||
|
|
||||||||||||||||
|
|
RETURUL PRODUSELOR
Puteti solicita la adresa de mail contact@parchet-direct.ro returul produselor livrate, daca va aflati in una dintre situatiile de mai jos: Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Produse sau colete ce prezinta deteriorari Daca produsul primit prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou. Sesizarile pot fi facute pe adresa de mail contact@parchet-direct.ro. Produse ce v-au fost livrate gresit Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Parchet Direct. Produse defecte in perioada de garantie Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi returnate in cel mai apropiat magazin, prezentand la predare si ceritificatul de garantie al produsului pe care il primiti automat la cumpararea bunului. Mai multe informatii puteti solicita in magazine sau contactandu-ne la adresa de mail contact@parchet-direct.ro. NOTA In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de invandabila duce la refuzarea returului. |
|
RETURUL PRODUSELOR
Puteti solicita la adresa de mail contact@parchet-direct.ro returul produselor livrate, daca va aflati in una dintre situatiile de mai jos: Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Produse sau colete ce prezinta deteriorari Daca produsul primit prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou. Sesizarile pot fi facute pe adresa de mail contact@parchet-direct.ro. Produse ce v-au fost livrate gresit Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Parchet Direct. Produse defecte in perioada de garantie Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi returnate in cel mai apropiat magazin, prezentand la predare si ceritificatul de garantie al produsului pe care il primiti automat la cumpararea bunului. Mai multe informatii puteti solicita in magazine sau contactandu-ne la adresa de mail contact@parchet-direct.ro. NOTA In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de invandabila duce la refuzarea returului. |